loading...
ناب ترین عکس های هنرمندان
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آرتاویل تهرانی در تاریخ 1392/01/27 و 19:07 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش،
من گاهی اوقات به سایت شما سر میزنم و عکسهای بازیگران را دنبال میکنم.
سایت جالبی دارید آخه عکسهای تکراری قرار نمیدهید ولی یه مشکلی با سایت شما پیدا کردم.
مشکل من اینه که دفعه های قبلی که به سایت شما سر میزدم یک لینک باکس جالبی مانند عکسهای جالب خودتان را در سایت مشاهده میکردم اون لینک باکس خیلی باحال بود هر لحظه بروز میشد و خبرهای آنی ایران و جهان را مانند اخبار صداوسیما نمایش میداد که بیشتر باعث میشد بخاطر آن اخبار هم که هست به سایت شما سر بزنم ولی الآن نیستش اگه لینک باکس رو مجددا قرار بدهید 100% بازدیدکنندگان بیشتری مثل من از سایت شما راضی خواهند بود.
من برای دریافت اخبار بروز که باید در وبلاگم قرار دهم به سایت شما سر میزدم تا اخبار را از لینک باکس شما دریافت کنم و حتی پیش می امد که سایت شما را حدود 5 تا 7 ساعت نمیبستم تا اخبار جدید را از لینک باکس شما دریافت کنم.
ممنون میشم اگه به خواسته ام توجه کنید...
چشم ما دنبال سایت و لینک باکس سایت شماست.
پاسخ : ممنون لطف داری ولی اون لینک باکس ما نبود چون ویروس داشت اون لینک باکس و برداشتم

این نظر توسط farhad در تاریخ 1392/01/27 و 9:53 دقیقه ارسال شده است

سلام نام کاربری و رمز عبور رو می زنم اما عکسا باز نمی شوند
دوباره ازم نام کاربری و رمز عبور می خواد لطفا رمز و نام کاربری رو به ایمیل من ارسال کنید. با تشکر
پاسخ : ایملتون چیه

این نظر توسط ali در تاریخ 1392/01/27 و 9:11 دقیقه ارسال شده است

منم دوسش دارم

این نظر توسط farzaneh در تاریخ 1392/01/26 و 19:09 دقیقه ارسال شده است

دوس نداشتم عکسارو شکلک

این نظر توسط سولماز در تاریخ 1392/01/26 و 3:29 دقیقه ارسال شده است

ممنون عالی بود ولی این بهنوش بختیاری چرا اینقدر بد ارایش میکنه! !! ولی بدون ارایش چقدر پیر نشون میدهشکلک

این نظر توسط ناصر در تاریخ 1392/01/25 و 23:29 دقیقه ارسال شده است

عالی عالی بود دمت گرم آقا ایمان

این نظر توسط کورش در تاریخ 1392/01/25 و 23:24 دقیقه ارسال شده است

Very Very شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بازیگر مورد علاقه شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 255
  • کل نظرات : 1518
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 1190
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 135
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 135
  • بازدید ماه : 789
  • بازدید سال : 15,365
  • بازدید کلی : 155,887